[Pardus-kullanicilari] voipwise <=> twinkle

Bunyamin VICIL arianus at gmail.com
25 Ara 2008 Per 10:01:51 EET

twinkle yerine size CounterPath'in X-Lite programını tavsiye ederim. daha
önceden hem MAC'e hem de Pc'ye kurdum. Linux paketleri de mevcut. problemsiz
çalışıyor VoipWise ve VoipRaider ile. nasıl kullanacağınızı bulmak için
ilgili sayfalarda FAQ'de SIP hesap ayarlarına bakın derim. o yeterli zaten.

saygılarımla

25 Aralık 2008 Perşembe 09:26 tarihinde What you get is Not what you see <