[Pardus-kullanicilari] pardus olmak

Volkan Aydoğdu a.volkan at windowslive.com
24 Ara 2008 Çar 23:02:44 EET

Açıklamaların için çok teşekkür ederim.Şimdi ikna oldum. ve son bir soru 1. XP üzerine direkmi kurayım yoksa formatmı atmam gerek 2. Eğer format atmam gerekse laptop'a hiç format atmadım bana bu konuda yardımcı olabilirmisin(yazılı açıklama oluesa sevinirim).

Şimdiden yardımların için teşekkür ederim.

Volkan

Date: Wed, 24 Dec 2008 22:55:41 +0200From: bilenhuseyin at gmail.comTo: pardus-kullanicilari at pardus.org.trSubject: Re: [Pardus-kullanicilari] pardus olmakVolkan kardeşPardus u kullanmak için winxp veya diğer işletim sistemlsri ile bir mukayese yapmak pek yerinde olmaz.2006 da winxp kullanıcısı olarak winxp nin yanına (aynı hdd de farklı partitiona) kurduğumda eski refleksif alışkanlıklarımdan dolayı bir parça ters gelmişti ki şunuda söylemeden geçemeyeceğim o ilk Pardus sürümüydü ve bu günkü Pardus la arasında kullanıcı kolaylığı açısından dağlar kadar fark var. Hiç çekinmeden kuracağın Pardus u kullanmaya başladıktan kısa bir süre sonra uygulamalar arasında pekte fark olmadığını ama artık antivirüs programına ihtiyaç duymadığın ve ikide birde sistemini formatlayıp yeniden kurma gereği duymadığın, her yeni donanım  veya çevre birimi için driver arayıp yüklemene gerek görmediğin bir işletim sistemi ile çalışabilecek, kurulumla beraber seni bünyesindel Ofis Programı ile MS ofis il
 e gerçekleştirdikleri yapabilmeni, Gimp ile Photoshop ta yapabildiklerini gerçekleştirmeni sağlayacak, amarok ile müzik keyfini alacak yine kaffeine,Mplyer gibi programlarla codek aramadan VCD,DVD,DİVX v.s seyredebilecek Kget ile internetten sorunsuz dosya indirebileceksin ki bağlantı kopmalarında bile dosyanın bütünlüğünün bozulmadığını, K3b ile iso imajlarını Md5sum değerlerinide görebildiğin cd , dvd yazabildiğin, cd lerini dvd lerini rahatlıkla kopyalayabileceğini velhasılı herşeyi kolaylıkla yapabildiğini fark edecek, tereddütlerinin ne kadar gereksiz olduğunu düşüneceksiniz. Ne demişler başlamak bitirmenin ilk adımıdır. Kur Pardus u takıldığın noktaları yaz bizlerde elimizden geldiğince yardımcı olalım.Kur Pardus u özgürlüğün tadına var ve özgür dünyaya yelken aç.Kolay gelsin