[Pardus-kullanicilari] Ödev Konusu Arıyorum

halil ibrahim hikomen at gmail.com
24 Ara 2008 Çar 19:49:44 EET

İyi günler. Belki bilenleriniz vardır Meslek Liselerinin Web Programcılığı
bölğmlerinde Açık Kaynak İşletim Sistemleri Dersi mevcut. Bu derste
öğrencilerimize Pardus Linux üzeinden Linux anlatmaya çalışıyoruz. Bu hafta
içerisinde öğrencilerime dönem ödevi vereceğim. Bu dersten yaklaşık 15
öğrencim dönem ödevi alacak. Ben ödevlerini sadece bir kaç kaynak bulup
birbirine ekleyip teslim edilmesine karşıyım. Dönem ödevlerinin araştırılıp
hatta bir ürün meydana getirmeleri isteğindeyim. Öğrencilerime sizin de
katkılarınızla ham Açık Kaynak Kod dünyasını tanıyabilecekleri, belki bu
dünyaya katkı sağlayabilecekleri ödev konuları bulmamda yardımcı
olabilirmisiniz?

Ben örnek olarak depolarda bulunmayan birkaç ufak programın Pisi paketi
oalrak geliştirilmesini isteyebilirim diye düşündüm. Tabi bunu sadece birkaç
tanesine verebilirim. Bu konuda paketlenmesi kolay olacak program veya
programlar önerebilirmisiniz?

Ödev konuları genel olarak ders müfredatına uygun olması ve lise
öğrencilerinin kapasitelerini zorlamaması gerekecek. (İngilizce bilgileri
nerdeyse sıfır) Müfredatımızı ve ders konularını (modüllerimizi)
http://www.megepbilisim.com/moduller/mo ... asp?id=187 bu sitedeki Açık
Kaynak İşletim Sistemleri kısmından indirip inceleyebilirsiniz.

Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.