[Pardus-kullanicilari] görünyü kaydedici

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
24 Ara 2008 Çar 18:10:42 EET

24 Aralık 2008 Çarşamba 12:53 tarihinde ercankuru at ercankuru.com.tr <
ercankuru at ercankuru.com.tr> yazdı:

> Merhabalar;
> Ben ekran görüntüsü mpeg veya avi olarak kaydedebileceğim bir görüntü
> kaydedici arıyorum. Pardus ortamından 2 tane buldum ama isteklerimi tam
> olarak karşılamıyor. Yani mpeg veya avi olarak kayıt özelliği yok.

Katkı deposu (contrib) ekli değilse ilk olarak onu ekleyin ve
qt-recordmydesktop programını kurun.
Ardından bu programı kullanarak kaydınızı yapın. Elde edeceğiniz dosya *.ogv
şeklinde olacaktır.
Bu dosyayı *.avi formatına çevirmek için aşağıdaki komutu kullanın:

mencoder *.ogv -ovc lavc -oac mp3lame -o *.avi

* yerine dosyanızın adını yazmalısınız.

kolay gelsin...

not: avidemux programını kullanarak diğer formarlara da
dönüştürebilirsiniz...