[Pardus-kullanicilari] görünyü kaydedici

ercankuru at ercankuru.com.tr ercankuru at ercankuru.com.tr
24 Ara 2008 Çar 12:53:15 EET

Merhabalar;
Ben ekran görüntüsü mpeg veya avi olarak kaydedebileceğim bir görüntü
kaydedici arıyorum. Pardus ortamından 2 tane buldum ama isteklerimi tam
olarak karşılamıyor. Yani mpeg veya avi olarak kayıt özelliği yok.

Amacım ise şu : Ben robotoskop.com diye bir site hazırlıyorum.
bilgisayar ortamında bazı simülasyon programlarını kullanıyorum. bu
programlarla hazırladığım simülasyonları çalıştırıp görüntü kaydedici
ile kayıt yapıp daha sonra bunu flasha çeviriyorum.

Şimdiden herkeze teşekkür ederim:
Ercan KURU