[Pardus-kullanicilari] Kurulum

tolgay toklar tolgay007 at gmail.com
22 Ara 2008 Pzt 21:35:16 EET

Arkadaşlar ben pardusu indirim kurmak istiyorum taktım cdyi restart yapıp
sonra sarı bir ekranda pardus 2008 çıktı bellek testi falan neyse pardus
2008 e enter yaptım bi çubuk doldu sonra izlediğim kurulum yoluna göre
gnu/gpu lisansını onaylama çıkması gerekirken yani bu resim  çıkması
gerekirken

http://www.pardus.org.tr/ekran-goruntuleri/kurulum/pardus-03.jpg

hemen çubuk dolduktan sonra bir komut ekranı gibi bir ekran çıktı ve ben
komut yazabiliyorum oraya üstte işte o tamam bu tamam vs. şeyler vardı ama
altlara ben bişeyler yazabiliyorum orayı geçmiyor ya delirecem ne yapmam
lazım 2 kere dvd yi yeniden çektim ama aynı sorun var ne yapmam lazım sorun
ne ?