[Pardus-kullanicilari] Fw: açılmama sorunu

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
22 Ara 2008 Pzt 12:35:58 EET

2008.1 i cd den kurulumda da aynı sorunu yaşıyorum. ( en az 5 defa değişik
cdl'lerle kurdum.) Ayrıca internet bağlantısını tasma ile tanışamadığımdan
yapamıyorum.

"Emre Erenoglu" <erenoglu at gmail.com>
Sent by: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr
22.12.2008 12:22
Please respond to
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
cc

Subject
Re: [Pardus-kullanicilari] Fw: açılmama sorunu

Merhaba,