[Pardus-kullanicilari] "Pardus Gelistiricisi Olmak" semineri

Hasan Alp iNAN hasan at trlinux.org
22 Ara 2008 Pzt 11:42:42 EET

Kesinlikle katılıyorum. İş yerimden izin alıp başka bir ile gidip gelmek hem
zaman hemde iş yeri açısından pekte uygun olmuyor. Ama sunumların veya
seminerlerin video olarak indirilebilir olması bence birçoğumuz için faydalı
bir uygulama olacaktır. Video ve ses biçimlerinde elbette vorbis ürünlerinin
kullanılacağını tahmin ediyor ve öneriyorum.

--
Hasan Alp İNAN
http://trlinux.org