[Pardus-kullanicilari] Fw: açılmama sorunu

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
22 Ara 2008 Pzt 08:44:36 EET

Uzun bir aradan sonra aynı bilgisayara tekrar pardus 2007-1 kurdum.
Arkasından 2008 cd si ile 2008-1 e geçiş yaptım. İnternetten yaklaşık 350
MB dosya aldıktan sonra bilgisayarda pardus 2008-1 güncel oldu.
Bilgisayarı ilk açtığımda hiçbir hata almadım ve masaüstü açıldı. Önceki
sorunun nereden kaynaklandığına baktım ve görüntü yöneticisinin
kurulamadığını gördüm. Sistem seçeneklerinde görüntü yöneticinin
tıkladığımda görüntü yöneticisinin kurulamadığını belirtti. Sonra
bilgisayarı kapattım ve bir daha açılmadı. Yine siyah ekran ve login
olmamı istiyor.

Görüntü yöneticisini root olduktan sonra nasıl kurabilirim.

Yardımlarınız için teşekkürler.

"Emre Erenoglu" <erenoglu at gmail.com>
Sent by: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr
02.12.2008 19:51
Please respond to
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

pardus <pardus-kullanicilari at pardus.org.tr>
cc

Subject
Re: [Pardus-kullanicilari]Fw:  açılmama sorunu

Merhaba,