[Pardus-kullanicilari] cq60 dizüstü ve pardus

Cihan Kaya kayacin at gmail.com
21 Ara 2008 Paz 12:36:23 EET

iyi günler.

sistemimi güncelledim ama sorunlar düzelmedi. dediğiniz gibi atheros için
hata raporu girdim. nvidia için pisideki sürücüyü de kurdum, beta sürücüleri
de kurdum ama değişen bişey olmadı. zaten bu maili sizin tüm bu
söylediklerinizi yapmama rağmen çözüm alamamam üzerine gönderdim. ses
sürücüsüne gelince, bozukluğun nedeni sesin çok açık olması değil. seste
cızırtıyla beraber takılarak ilerleme var. aslında sesi kaydedip göndermemin
bir yolu olsa öyle yapacağım ama malesef bir yol bulamadım.
açıkçası 2.6.28 çekirdeğini de deneyebilirim. bu lanet vistayı
kullanmaktansa kör topal çalışan bir linuxu tercih ederim.

iyi çalışmalar

--
Özgürlük için...  http://www.pardus.org.tr/
IEEE Erciyes      http://www.euieee.org