[Pardus-kullanicilari] Hyperterminal

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
21 Ara 2008 Paz 03:07:23 EET

Merhaba Zafer Bey,

2008/12/20 Zafer OSMANOGLU <zosmanoglu at gmail.com>

> arkadaşlar benim işim uydu cihazlarına yazılım yüklemek, pardusa geçeceğim
> ancak yazılım yüklemek için kullandığım Hyperterminal ve Neredit programları
> pardusta çalışırmı yada pardusta çalışan muadili bir program varmı.

Pardus'ta gordugum kadari ile Windows Hyperterminal'e benzeyen  gtkterm ve
minicom isimli terminal programlari var. Bunlarla seri porttan bir cihaza
baglanip islem yapabilirsiniz.

Yeni yazilim yukleme prosedurunuzu anlatirsaniz (Seri port? usb? ethernet?)
belki daha iyi bir cozum uretebiliriz. Asagidaki linkte baska linux'cular
minicom ile  baska cihazlari yazilim guncellemesi yapsinlar:

http://ubuntuforums.org/archive/index.php/t-541674.html

Ayrica wine denen windows emulasyon sistemi ile Windows'da kullandiginiz
programlari da kullanma sansiniz mevcut. En iyisi siz 10 gigabyte'lik bir
partition'a kurun Pardus 2008.1'i, tum guncellemelerini yapin, sonra deneyin
:)

takildiginiz bir yer olursa yardimci olmaya calisiriz her zaman.

Kolay gelsin,

Emre