[Pardus-kullanicilari] Simge yeri gözükme problemi

Serdar Soytetir tulliana at gmail.com
21 Ara 2008 Paz 01:50:57 EET

21 Aralık 2008 Pazar günü (saat 01:39:33) Blue Berry şunları yazmıştı:
> Serdar Bey dediğinizi yaptım 2 tane plasma ismli döküman gözüktü
> sildim.bilgisayarı tekrar başlattım. çubuktaki simgeler gene yanlış
> yerlerde, olan şey arka plan resmi ön tanımlı hale geçti ve saat tarzım ön
> tanımlıya döndü.yardım edebilirseniz iyi olacak.
o iki dosyayı tekrar silip hemen ardından ctrl alt backspace tuşarına birlikte
basarak giriş ekranına geri dönebilirsiniz, yeniden giriş yaptığınızda ayarlar
tam olarak öntanımlı hale dönmüş olacaktır diye düşünüyorum :)
Kolay gelsin.
--
Serdar Soytetir