[Pardus-kullanicilari] cq60 dizüstü ve pardus

Cihan Kaya kayacin at gmail.com
20 Ara 2008 Cmt 22:03:06 EET

iyi günler. yeni aldığım compaq cq60 serisi dizüstü bilgisayarına pardus
kurdum ancak atheros AR5009 kablosuz kartı, nvidia geforce 8200m g ekran
kartı ve conexant smartaudio ses kartında sorun yaşıyorum. ağ yöneticisi
kablosuz kartımı görmedi. görüntü yöneticisi ekran kartının sürücüleri
yüklemedi. paket yöneticisinden tüm ekran kartlarını ayrı ayrı denememe
rağmen ne doğru çözünürlükte, nede 3d çalışıyor ve son olarak, herhangi bir
ses dosyası çalındığında ses çok bozuk geliyor. makinanın tam modeli
ft284ea. lspci çıktısı ektedir.

yardımlarınızı bekliyorum.

iyi çalışmalar

--