[Pardus-kullanicilari] HP Tablet PC'de sorun (lar)

Mustafa Ölcerman m.oelcerman at pardus-linux.de
20 Ara 2008 Cmt 17:44:14 EET

Merhabalar,

sonunda bahsetdigim HP tx 2650 yi aldim. Basda hic bir sistem acilmadi,
dil seciminden sonra ekran hep kara kaldi, konsolada gecilmiyordu.
acpi=off yazdikdan sonra calisdi ve caliscan cd ile bicimlendirdikden
sonra Pardus 2008.1i kurdum fakat laptopu kapatmak istedigimde
kapanmiyor, kapinis penceresindeki beyaz cizginin sonu vardikdan sonra
kapanmasi gerekirken sistem cöküyor. acpi=off'u cikartirsam hic
calismiyor bir fikri olan varmi?

Touchscreeni calisdirabilmek icin http://trlinux.org/?p=19
sayfasindakileri uyguladim fakat USB Controller yazinin üstünde kirmizi
x isareti var ve setting, tool v.s. dügmeler deaktive halinde, yani
malesef su anda kullanamiyorum.

Baska bir sorunum ise pardusda havalandirma gercekden coK sesli
calisiyor, cekilmicek sekilde, ve sarz kablosunu laptopdan cekincede
yüzde kac geri kaldini yazmiyor, fisde takiliymis gibi gösteriyor.

Malesef gene USB ethernet adaptörü ile internete baglanabiliyorum, ag
yöneticisinde wlan karti hic gözükmüyor, gigabit ethernet karti
gözüküyor fakat ip cekemiyor/baglanilmiyor, bundan önceki laptopumdaki
ayni sorun.

Iyi calismalar diliyorum..