[Pardus-kullanicilari] C++ debugging IDE

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
20 Ara 2008 Cmt 16:55:15 EET

Arkadaslar selam,

Duzgun bir sekilde derlenen ve kurulan, ancak ne yaptiysam gocmekten
vazgecmeyen bir programi "debug" etmek istiyorum.

Kaynak kodu, object kodu vs. var, derdim Step-In vs. yapip satir satir kodu
calistirmak, degiskenlerin degerlerini izlemek (watch), gocus nerde neden
oluyor gormek.

Pardus altinda bu is nasil yapilir, fikri olan varmi, 10 yil once
universitedeyken Visual C++ falan kasardik, Pardus'ta nasil yapicaz?

Depoda codeblocks ve anjuta gordum, bunlar is gorur mu?

Tesekkurler,

--
Emre