[Pardus-kullanicilari] güncellenen pisi

Huseyin Berberoglu hberberoglu at gmail.com
20 Ara 2008 Cmt 16:19:50 EET

2008/12/20 mesut sert <simplymessert at hotmail.com>

> arkadaşlar bugün kısmi bir pardus güncellemesi yaptım yeni paket yöneticisi
> kurulmuş. arama seçeneği değişmiş falan.ama ne paket isimleri ne
> güncellemeler görünüyor hiç birşey yapamıyorum paket yöneticisinde lütfen
> yardımyeniden yükleme yapmadan nasıl kurtulurum

Bu sorunu çözmek için yeniden yükleme yapmaya asla gerek yok, bu konuda
içiniz rahat olsun. Hatta Pardus'ta oluşabilecek her türlü sorun yeniden
yükleme yapmadan çözülebilir. Bu konuyu öncelikle kafanızdan atın.

ALT+F2 tuşlarının ardından konsole yazıp konsolu açın. Ardından şu komutu
verin;

sudo pisi up

Bu komutu yazıp entera bastığınızda size kullanıcı şifrenizi soracak,
şifrenizi girin ve pisi'nin güncelleme yapmasını bekleyin. İşlem hatasız
biterse PiSi'nin arayüzünü açın, paketler muhtemelen orada olacaktır.

Eğer bu çalışmazsa yine konsolda şu komutları verin;

sudo pisi dc
sudo pisi rdb
sudo pisi up

Bu komutlar muhtemelen sorunu çözecektir.

Kolaylıklar.

--
Hüseyin Berberoğlu
http://www.birazkisisel.com - süper blog