[Pardus-kullanicilari] Ynt: "Pardus Gelistiricisi Olmak" semineri

Caner Güral cgural at gmail.com
20 Ara 2008 Cmt 12:05:20 EET

Merhaba Doruk Bey,

Öncelikle seminer için şimdiden teşekkürlerimi iletirim. Eminim orada
bulunmak epey verimli ve eğlenceli olacaktır. Ancak bir şey sormak
istiyorum: Bu seminerin kayıt edilip, internette ya da bir yerde sunulması
mümkün mü? Gidemeyenler, gidemeyecek olanlar için, ücretsiz bir seminerin
görüntülerinin yayınlanması bir sakınca oluşturur mu? Kayıt edilme imkanı
var mı?

Tekrar teşekkürlerimi sunarım. İyi günler, iyi çalışmalar...