[Pardus-kullanicilari] biraz yardım

hasan ışıkber hasanisikber at hotmail.com
20 Ara 2008 Cmt 10:53:34 EET

arkadaşlar kolay gelsin
ben aviranın linux versiyonunu sitesinden indirdim (bilgisayarda aynı zamanda xp yüklü) neyse konuya geleyim ev dizininde bir klasör yarattım bu paketi oraya açtım ösonra dizine girip f4 tuşuna basıp konsol açtım sudo ./install yazarak kurdum veya kurduğumu zannettim ingilizcemçok iyi değil neyse işim bitince konsolu kapattım ama aviraya ait bişey yyok piside olmayan paektler nasıl kururluyor biraz yardım edermisiniz veya kurdumda görmemiyormuyum onuda anlamadım yardım ederseniz sevirim iyi çalışmalar

Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
http://www.livemessenger-emoticons.com/funfamily/tr-tr/