[Pardus-kullanicilari] Call to lnusertemp failed (temp. directories full?

m.oelcerman at pardus-linux.de m.oelcerman at pardus-linux.de
19 Ara 2008 Cum 20:49:15 EET

> Pardus-kullanicilari listesi mesajlar
> degisiklik olmadi hata devam ediyor :S
>

>Şifre girdikten sonra KDE açılıyor mu ? Ben
açılmıyor, tekrar giriş ekranına
>dönüyor diye anladım. Eğer doğru anladıysam
ctrl+alt+f1 ardından giriş yapıp
>şu komutun çıktısını buraya gönderebilir
misiniz ?

>df -h
>
>Kolaylıklar.

Yok hayir dogru anladiniz, kde acilmiyor, tekrar giris ekrani geliyor.
Konsoldan (ctrl+alt+f1) uyguladim adresdeki yazanlari fakat birsey
degismedi hata devam ediyor.

Buyrun, cikti:

Dateisystem Größe Benut Verf Ben% Eingehängt auf
//[ /dev/sda5 7,7G 7,7G 0 100% /
//[ /dev/sda6 16G 1,3G 15G 9% /home
//[ tmpfs 248M 0 248M 0% devshm
//[ /dev/sda1 13G 4,7G 8,1G 37% mntsda1