[Pardus-kullanicilari] VirtualBox Yeni Sürüm

Aydın Şenler adsenler at gmail.com
19 Ara 2008 Cum 15:39:12 EET

Ben syen, sürümü kurdum ama çalıştıramadım. Aşağıdaki hatayı veriyor:

/opt/VirtualBox-2.1.0/VirtualBox: error while loading shared libraries:
libcap.so.1: cannot open shared object file: No such file or directory

Libcap paketi yüklü. Ancak Arama yaptırdığımda "libcap.so.1" dosyasının
olmadığını gördüm. Bunu ayrıca bir yerlerden bulup yükleyebilir miyiz acaba?

19 Ara 2008 Cum tarihinde, selim ok şunları yazmıştı: