[Pardus-kullanicilari] kullanıcı adımı ve şifremi unuttum yardım edin

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
19 Ara 2008 Cum 02:41:08 EET

Emre bey aciklamalariniz cok net, elinize saglik. Aklima bir soru takildi:
Eger birsey atlamadi isem buradaki talimatlar kullanilarak pardus yuklu
herhangi bir makinaya girilir user ayarlari ile oynanabilir. Yani elimde live
cd var ise ofis arkadasimin bilgisayarina istedigim gibi girebilir, su
olmasam bile ciddi sekilde ortaligi karistirabilirim. Bu ciddi bir guvenlik
acigi degil mi?

Selamlar,

Cagacan Deger