[Pardus-kullanicilari] CD görünmüyor

deniz silahcýlar dsilahcilar at gmail.com
18 Ara 2008 Per 20:02:58 EET

2008/12/18 Fatih Tumen <fthtmn at gmail.com>

> Bahsettigim ayar: Tasma > Cevre birimleri > Depolama Aygitlari idi.

Cevre Birimleri altında sadece Fare,Görüntü,Sayısal Kamera,yazıcı ve klavye
ile ilgili seçenekler var.

> *
> ls -l /dev | grep removable | grep brw*

Çıktıda herhangibirşey görünmüyor. Pek fazla cdrom'la işim olmuyor ama
Pardus 2008 de cdrom'u hiç kullandığımı hatırlamıyorum. Aynı cd boot ederken
görünüyor.

> *tailf /var/log/messages
>
> *komutunu verdikten sonra, CD takinca, bir cikti aliyor musunuz?
> yada acilista, acilis ekraninin arkasindaki konsolda bir hata?

 Deniz at ParMak ~ $ tailf /var/log/messages
Dec 18 17:46:11 localhost -- MARK --
Dec 18 18:01:11 localhost -- MARK --
Dec 18 18:16:11 localhost -- MARK --
Dec 18 18:31:11 localhost -- MARK --