[Pardus-kullanicilari] Ltfenn

Doğan Yıldız dergiyorumcu at gmail.com
18 Ara 2008 Per 15:05:40 EET

huseyin bilen wrote:
> Arkadaşım
> Bu mail i  yazabildiğine göre *okuman yazman var* anlaşılan *Bağımana
> ise hiç gerek yok*.Gelen her mail in altında Listeden nasıl çıkacağın
> adres mevcut. Siz listeden çıkmak için gerekenleri yapmazsanız daha
> çok bağırırsınız ve sesiniz otomatik olarak serverdan
> duyulamayacağından size yöneltilir.
>
> 18 Aralık 2008 Perşembe 12:20 tarihinde evSeL. aTİq evSeL. aTİq
> <evsel.atiq at windowslive.com <mailto:evsel.atiq at windowslive.com>> yazdı:
>
>     *KArdeşimmmmm Mail gndermeyin Bana yaaaa bıktım su maillleriniz den*
>     adresini kullanın.
> [...]
Merak etmekteyim. Size gelen binlerce spam e-mail içinde sesinizi bu
kadar yükselttiniz mi? Ya da bunun olmamasi için birşeyler yaptınız mı?
Ve Yine merak ediyorum. Parasını ödeseniz bulamayacağınız bir bilgi
hazinesi posta kutunuza kadar geliyor ve siz buna hiç hoş olmayan bir
tepkiyle karşılık veriyorsunuz.

Üzgünüm ama yine merak etmekteyim. Kendinizi ve bu yaptığınızı komik mi
sanıyorsunuz?

--
Odf Dosyalarını açamıyorsan Microsoft'a söyle.
Bu Microsoft Ofis programının bir eksikliğidir.