[Pardus-kullanicilari] virtualbox win dows virüs

besim durgun bpardusd at gmail.com
18 Ara 2008 Per 11:57:47 EET

Sanal makinanız windows ise bence antivirüs  programına gerek vardır.
Windows sanal da olsa, aynı açıkları ihtiva eder. Düşünün ki konak-konuk
sitemler arası paylaşım yapıyorsunuz. Veya kişisel sürüm kullanarak usb
üzerinden dosya taşıyorrsunuz. Bu tür çalışmalarda virüs sanal makinanızda
olabilir. Konak makinaya geçebilir. Belki konak işletim sisteminiz linux ise
ona bir zarar vermez ama taşıyıcı olarak burada durmasını da engellemez. Bu
nedenle linux işletim sistemlerinde antivirüs yazılımlarını linux sistemini
korumanın yanında taşıyıcı olarak işlev görmemek maksatlı kullanırım ben.
Yani ben pardus veya ubuntu kullanırım. Ve taşıdığım virüs bana zarar vermez
ama ben windows iÅŸletim sitemini kullanan baÅŸka kiÅŸilerle irtibat
halindeyim. Bu nedenle taşıyıcı olmak istemediğim için antivirüs kullanırım.
Saygılar.
Besim

17 Aralık 2008 Çarşamba 12:20 tarihinde bilgili bülend <