[Pardus-kullanicilari] virtualbox win dows virüs

selim ok selimok at gmail.com
17 Ara 2008 Çar 12:41:48 EET

17 Aralık 2008 Çarşamba 11:20 tarihinde bilgili bülend <
bilgili.beyto at gmail.com> yazdı:

> xvm virtualbox daki windowsta antivirüs programına ihtiyac var mı ?
> pardus da yaptığımız interektif işlemlerdeki bilgilere. virtualbox aracı
> vasıtasıyla çalma imkanı varmı. detaylı bilgi verirseniz sevinirim

Sanal makinalarin vaad ettikleri özelliklerden biri de güvenliktir. Ne iki
sanal makina arasinda ne de sanal ve ev sahibi makina arasinda güvenligi
tehlikeye atacak bir islem yapilamaz. Prensipte ayni agda bulunan
bilgisayarlar bir birleri icin ne kadar tehlike yaratiyorsa ev sahibi makina
icin sanal makinanin yaratacagi tehlike o kadar olmalidir.

Benim bildigim kadariyla böyle bir tehlike yok.

Iyi calismalar,
Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/