[Pardus-kullanicilari] Birilerinin Kuyruðuna fena basmýþ Pardus galiba...

Murat Ramazanoglu muratrmz at gmail.com
17 Ara 2008 Çar 09:52:18 EET

Bu yazınızı lütfen
http://daron.yondem.com/tr/PermaLink.aspx?guid=0dc7cfe4-de95-4cfc-b89d-493d942c37f4linkinde
yer alan yazara yazınız zira Ceza_Style niki ile yazan arkadaşımız
busitedeki yazıyı bizlere bilgi amacı ile yollamış.

Yazıyı hazırlayan bir yere kadar haklı çünkü Pardus projesi başlamadan evvel
Tübitak bünyesinde Kendi çekirdeğimizmi yazalım yoksa hazır çekirdek mi
allaım diye çok tartışmalar oldu. ve Belki bilenleriniz vardır Turkuaz ve
Gelecek Linux çözümlerinin başarısızlığı (belkide destek alamamaları
demeliyiz) Yeni Çekirdek yazma isteğini yok etti ve kendiin ispatlamış bir
çekirdek ele alınmasına sebeb oldu. Ama yazzıyı yazan kişinin bir MS
Certifed Developer olduğu göz önüne alınırsa işini kaybetmek pazarını
kaybetmek güdüsü ile bu kadar tepkili olduğu eski bir MS Certifed Developer
olarak söyleye biliyorum.

Murat RamazanoÄŸlu.