[Pardus-kullanicilari] Birilerinin Kuyruğuna fena basmış Pardus galiba...

Süleyman Bostancı bostanci.suleyman at gmail.com
16 Ara 2008 Sal 23:43:17 EET

Yazmamayım yazmamayım dedim ama tutamadım kendimi: Şu 'Bir tarafta da açık
kaynak kodlu bir işletim
sistemini alıp makyajlayıp ekosistem oluşturup fayda sağlayacağını
düşünenler var 'cümlesi kafama takıldı.
Bu Pardus hangi sistemin makyajlanmış haliymiş acaba? Ve eğer makyajlıysa
makyajlanmamış bir sistem var mıdır acaba? Bu sorumun cevabı sizin açınızdan
yanıtlanabilir de olsa Pardus kullanmaktan vazgeçmeyeceğimi bilmem söylememe
gerek var mı? Daha önce çok yazıldı burda, 'Dünyayı yeniden keşfetmeye zaman
harcamaya gerek yok' diye. Bu önerme doğru benim içinde. Bir de herkes Ms
den memnun olsaydı zaten çok meraklı insanlar dışında kimse Linux'a
yönelmezdi. Daha doğrusu MS bütün ihtiyaçları karşılamış olsaydı diyelim. Ne
diyeyim başka, isteyen Ms isteyen ubuntu bırakın bizde Pardus ile yola devam
edelim.