[Pardus-kullanicilari] Birilerinin Kuyruğuna fena basmış Pardus galiba...

metin kormetin at gmail.com
16 Ara 2008 Sal 22:37:42 EET

selim ok wrote:

> 16 Aralık 2008 Salı 12:08 tarihinde metin <kormetin at gmail.com
> <mailto:kormetin at gmail.com>> yazdı:
>
>     MS'in açıkları en hızlı kapatan olduğu kocaman bir palavradır; desteksiz
>     atılmış bir iddiadır.
>

> Bu konuda destekli konusmak isteyenler wikipedia'daki
> http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_Windows_and_Linux belgesinini
> kaynak gösterebilirler. Ilgili belgenin "response speed" kisminda özet
> olarak durumun bu oldugu söyleniyor. Ayrica 2 adet kaynak da gösterilmis
> bu iddayi desteklemek icin.

> [...]
Aslında o belgenin originalinden o kısmı alıntılıyorum:

"
Response Speed:
MS:

Claims closed source offers a faster and more effective response to
security issues,[69] though critical bug fixes are only released once a
month after extensive programming and testing[70][71] and certain bugs
have been known to go unpatched for months.

Linux:

Bugs can be fixed and rolled out within a day of being reported, though
usually it takes a few weeks before the patch is available on all
distributions. "

Yukarıdaki ifadeler hiçbir şekilde MS'in açıkları daha hızlı yamadığını
değil ama belki tersini ifade etmektedir. Microsoftun hızlı bir şekilde
yama ürettiği doğru değildir.

Size www.secunia.com isimli siteyi ziyaret etmenizi tavsiye edebilirim.