[Pardus-kullanicilari] akregator sorunu

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
16 Ara 2008 Sal 15:19:41 EET

16 Aralık 2008 Salı 15:09:33 tarihinde Cagacan Deger şunları yazmıştı:
> Kendi sorunumu hallettim galiba; soyle ki:
>
> /home/cagacan/.kde3.5/share/apps/akregator/Archive
>
> dizinindeki herseyi silince sorun ortadan kalkti. Bu hareketin bedeli
> mevcut RSS kaynaklarimi kaybetmek ve hepsini bastan girmek icin zaman
> harcamak olur diye bir korkum vardi; dolayisiyla yedek almistim. Ama yedege
> gerek kalmadan kaynaklarin hepsi geldi. Bilginize...

akregator'un temel sorunlarından biri zamanında bazı bir takım nedenlerle mk4
nam bir veritabanı kullanılmaya başlanması. Bu konuda mahir olan ve kullanıcı
gereklerine göz atmaya tenezzül eden bir geliştiricisi olmadığından da kimi
durumlarda geri kalıyor mecburen. Mesela Google Reader ile eşzamanlama. Yoksa
harika bir RSS okuyucusu kanımca.

Archive dizininde yalnızca sorunlu beslemenin dosyasını (hemen hemen RSS URL'i
saklanıyor arşivler) silseydiniz de yeterli olurdu...

ET