[Pardus-kullanicilari] Birilerinin Kuyruğuna fena basmış Pardus galiba...

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
16 Ara 2008 Sal 11:46:54 EET

valla linke göçtüm bide baktımtı elemanımızın tam 3 adet m$ sertifikası
varmış :) tabi insanların ekmek kaygısı var haklılar belki :). bir zamanlar
2005 yazında istanbula gittim. ozamanlar siemens te sistem yöneticisi olarak
çalışan bir elektronik mühendisi abime sordum

"Abi, neden microsoft sistemler üzerine çalışıyorsun";

cevap gayet netti:

"Linux üzerine çalışsam bana gerekleri kalmaz. Çünkü benim işim sorun
çözmek, sorun olmayan bir sistemde nasıl sorun çözebilirim ki?"

yaklaşık 3 sene önce verilmiş bir cevap....

evimde 2 pc var 1i winxp biri pardus pardus 3 aydan beri bir kez restart
yapmadım (sorunlardan dolayı) ama winxp nedense haftada bir abim tarafından
formatlanıyor.

ms en hızlı açık kapatan sistem olabilir çünkü açıkları çok. biz az olan
açıkları bulana kadar gayet zaman geçiyor =) buda doğaldır :)