[Pardus-kullanicilari] Birilerinin Kuyruğuna fena basmış Pardus galiba...

Botan Gunoz pardus.mbg at gmail.com
16 Ara 2008 Sal 11:15:47 EET

"penguen düşmanı olmuş vatandaş"a bir çift sözüm var:

ne iş yaptığınızı sormayacağım,

ancak başka bir sorum var:

neden bu denli celallendiniz yahu? SİZE KİM KEDİLERİ SEVECEKSİN DEDİ Kİ?

harcanan zaman ve emek sizin mi?

sizden bunu kim talep etti?

"ekosistem"den kasdınız, benim anladığım gibi "ekolojik sistem" değil de
sizin yaklaşımınızla "ekonomik sistem" ise, dediğiniz gibi, bırakın
tercihler konuşsun. en azından para içerde kalır.

şimdilik, -telefonum çaldı da...-

saygı ile,

pardus.mbg