[Pardus-kullanicilari] Bazı sorunlu programlar-Sayın Geliştiriciler

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
16 Ara 2008 Sal 02:19:25 EET

Merhaba,

2008/12/16 Blue Berry <wenbrand at yahoo.co.uk>

> Emre Bey kullanırken benim de aklıma gelmişti, yani bu iş yapılamaz
> değil.ama işlemciye ya da ram e ek yük getiriyorsa sıkıntı görmüş
> olabilirler. 2.madde deki sorum hakkında bir bilginiz var mı?

Demek istedigim daha verimli bir arama algoritmasi veya metodu olabilir.

Acikcasi sizin bu basliktaki sorunlarinizla ilgili ne yazik ki bir fikrim
yok. Tek aklima gelen, KDE4'un (ben de kullanmaktayim) halen kararli
olmamasindan kaynaklanabilecek sorunlar. Bence KDE3'e donerek bu supheyi
yokedin, sonra yine hata varsa cozum icin devam edin.

Emre