[Pardus-kullanicilari] Bazý sorunlu programlar-Sayýn Geliþtiriciler

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
16 Ara 2008 Sal 02:05:36 EET

Merhaba,

2008/12/16 Ozan Çağlayan <ozancag at gmail.com>

> Evet, diğerinin performansı çok iyi değildi, yanlış bir şey yazıldığında
> silerken bile her harfte tekrar arama yapılıyordu. Bu daha stabil bir
> çözüm/tercih oldu.

Acaba burda teknolojik bir eksiklik olabilir mi?  Ne bileyim firefox 3.0
bile arama cubugundaki yuzlerce satirdan cok hizli bir sekilde arama
yapabiliyor adres veya tag yazmaya basladiginizda. Hicbir kasilma olmuyor.
Acaba bizim paket sisteminin arama fonksiyonuna farkli bir acidan mi
yaklasmak lazimdi?

Not: Evet bu pisi'deki arama yavasligi beni de huzursuz ediyordu, simdiki
secim iyi oldu. En azindan arama fonksiyonu gelistirilinceye kadar.

Emre