[Pardus-kullanicilari] lyx-sayın geliştiriciler

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
16 Ara 2008 Sal 02:03:31 EET

On 16 Ara 2008 Sal 01:42:10 Blue Berry wrote:
> Sayın İbrahim  Bey ya da diğerleri;
>
> sorunu çözemedim hata kaydı girmeden yazayım dedim: bir türlü
> düzeltemedim.Lyx te yeni dosya açıyorum, bir kaç harfe basıyorum
> (kaydediyorum) çubuklarda bulunan dvi göster tuşuna basıyorum ve aşağıdaki
> hata çıktısını veriyor.acaba kurulu olan jabref programıyla bir karışıklık
> mı yaşanıyor?.hata şöyle:

Yarın ilgileneceğim (umarım), bunu hata.pardus.org.tr'ye hata raporu olarak
girer misiniz? Aldığınız çıktıyı da hata raporuna "eklenti olarak" eklemeyi
unutmayın. Hatta konsoldan "lyx" diyerek çalıştırın ve konsol çıktısını da
ekleyin lütfen. İyi geceler.
--
H. İbrahim Güngör
h.ibrahim.gungor () gmail ! com