[Pardus-kullanicilari] Firefox'ta KDE Tipi Dialog Kutucuklari

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
16 Ara 2008 Sal 01:04:37 EET

Emre Erenoglu wrote:
> Selam,
>

> Bu son dialog kutusu gozume cok kotu gorunuyor o yuzden bu ugrasiya
> girdim zaten. :)   ama tabii ki zevkler ve renkler tartisilmaz.

Tamamen zevk meselesi. O default diyalog benim de ne gözüme, ne
klavyeme/fareme hitap ediyor, oldukça kullanışsız geliyor ancak orada
olup diğer seçenekle açılan diyalogda olmayan bir kaç özellik var
sanırım(arama tadında), o yüzden kullanıcıya kalıyor o seçim. Hata da bu
yüzden reddedilmişti diye hatırlıyorum.

Saygılar

--

Ozan Çağlayan