[Pardus-kullanicilari] Firefox'ta KDE Tipi Dialog Kutucuklari

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
15 Ara 2008 Pzt 02:04:03 EET

Emre Erenoglu wrote On 14-12-2008 22:07:
> KDE'de ornegin KWrite ile gelen dialog kutucugu Gnome'daki kadar
> kullanisli ve sistemle uyumlu. Bunu kullanmak daha dogru olur, tabii
> kullanabilmeyi basarabilirsek.
>
> http://img134.imageshack.us/my.php?image=kde4dialogboxwv6.jpg
>
> Not: Bende KDE4 var ama KDE3'te de buna benzer bir kutucuk olmasi lazim.

Bence daha iyi olmaz. Var olan bir şeyi değiştirmek konusunda neden
diğer masaüstü kullanıcılarını mağdur etmeye çalışıyoruz ben onu
anlamıyorum. Eğer senin gösterdiğin resim sadece KDE'de çıksın
istiyorsan, kesinlikle buna karşı çıkmam; ama bu başlığın (thread)
başında vurguladığınız firefox ayarıyla (about:config'den yapılan ilgili
ayar) sizin dediğiniz şey olmuyor, ben onu anlatmaya çalışıyorum.

Kısaca, bu ayar neticesinde KDE kullanıcıları istediğini elde edebilir
ama Xfce kullanıcıları yine bu ayar neticesinde şu görünümle
karşılaşacaklarsa, bu sefer biz kullanışlılıktan mahrum kalmış olacağız:
http://bugs.pardus.org.tr/attachment.cgi?id=2010

Bunu kullanmak varken:
http://img175.imageshack.us/img175/2497/hedetz3.png