[Pardus-kullanicilari] gparted

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
12 Ara 2008 Cum 18:51:25 EET

On Fri, 12 Dec 2008 15:08:50 +0200
CoskunAKTAS at iaosb.com.tr wrote:

> Merhaba  Arkadaşlar
>
> Gparted kullanırken yanlışlıkla harddiski komple sildim.
> Hardiskimdeki bazı dosyalarımı kurtarabilir miyim? recovery
> programları işe yarar mı? Hangi programları önerirsiniz.

 Sadece disk bölümleri tablosunu (partition table) sildiyseniz hepsini
(belki bir iki deneme ile) kurtarabilmeniz lazım. 2008.1 Çalışan CD
lerde testdisk isimli bir program geliyor, yanlış hatırlamıyorsam
partition table kurtarma özelliği vardı.

 Ayrıca Gparted in sitesinde rescuecd isimli proje / ISO dosyası vardı
o ISO ile de kurtarma şansınız olabilir.