[Pardus-kullanicilari] G70 [Ge Force 7600 GS] (3B desteği yok)

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
11 Ara 2008 Per 15:39:48 EET

Merhabalar,
Aynı marka ve model ekran kartım var. 3B desteği için yapılacak tek şey
Pisi'den "yeni paketler" altında nvidia-drivers177 paketini kurmak, Tasma'dan
Görüntü yöneticisi'ni açmak, bilgisayarın sorduğu "daha iyi sürücüler var.
Bunları kullanayım mı?" şeklindeki sorusuna "evet" yanıtını verip,
bilgisayarı baştan başlatmak. Bu kadar.
Şu aşağıdaki uzun mesajı yazmak için harcadığınız zamanı, deneme-yanılma
metoduna harcasaydınız, emin olun, kartı çoktan kurmuştunuz.
Kolay gelsin