[Pardus-kullanicilari] deb ve/veya rpm paketleri

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
11 Ara 2008 Per 02:40:16 EET

Merhaba,

2008/12/11 Enes Genç <enessfl at gmail.com>

>  Emre bey, belirli bir paket için sormadım. Genel bilgi olarak sordum.

Anliyorum. Genel olarak diyebilirim ki Pardus'un paket sistemi pisi
oldugundan, diger paket sistemlerinden cevirme metodunu cok saglikli
bulmuyorum bir kullanici olarak.

Cogu zaman buradan yardim isteyerek veya bir hata raporu girerek (
http://bugs.pardus.org.tr) istediginiz programin paketinin yapilmasini veya
en azindan kaynaktan derlenmesini veya ikili versiyonunun bir sekilde
kurulmasini saglayabilirsiniz. (program acik kaynak kodlu ve/veya dagitimla
verilmesinde sorun yoksa).

Ancak bazen programlarin sadece .deb ve/veya .rpm paketleri olabiliyor
dediginiz gibi. Bu durumda daha onceki mailda yazdigim metodlar yardimci
olabilir.

Emre