[Pardus-kullanicilari] Kimyasal (2B-3B) Çizim Programı

Arş. Gör.Kaan KARAOĞLU kaan.karaoglu at rize.edu.tr
10 Ara 2008 Çar 18:59:18 EET

Contrib deposu konusunda bi bilgim yoktu açıkcası. Programı yükleyip baya bişiler denedim hatta Pardus Wiki si sanırsam oradan biyerden bi depo girişi yaptım ama sorunları aşamamıştım. Open Office yollamasorunu yok ise gerçekten süper olur çünkü diğer türlü Bitmap resmi yada Jpeg olarak kaydedip çizimi o şekilde yapıştırıyodum çok bozulma oluyordu. İlginizden dolayı çok teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.