[Pardus-kullanicilari] Amsn'de engelenenler sorunu

seval unver svlunver at gmail.com
9 Ara 2008 Sal 20:31:15 EET

Pardon az önce inceledim ve sorunun bir kopete bir amsn kullanmaktan
kaynaklandığını gördüm. Ya herzaman amsn kullanacagım ya da herzaman kopete.
Başka yolu yok gibi görünüyor. Selim beyin söyledigi gizlilik kısmında
sildigim insanlar izin verilmeyen taraftalar. Fakat nasıl oluyorsa amsnden
kopeteye geçince hepsi birden engelli olarak ekleniyor kişi listeme. Amns
veya kopetedeki bu kadar hassasiyet ve şeffaflık beni öldürecek. Siliyosam
silmişimdir ne diye tekrar eklerki!

Ben de herkese iyi bayramlar diliyorum.
seval ünver