[Pardus-kullanicilari] Amsn'de engelenenler sorunu

seval unver svlunver at gmail.com
9 Ara 2008 Sal 19:58:28 EET

Merhaba,

Amsn veya kopete ile msn kullanıyorum. Msn'emdeki bazı adresleri siliyorum,
hatta engeleyip siliyorum. Fakat msn'mi kapatıp yeniden açtıgımda sildigim
kişiler engellenmiş olarak tekrar ekleniyorlar. Her seferinde yeniden
silmekle ugraşıyorum. Hatta hotmail hesabımı açıp hesabımdaki kişiler
listesinden o adresleri siliyorum, ama amsn veya kopete ile hotmailimi
açınca adresleri kişi listeme eklenmiş buluyorum.

Bu adresleri kalıcı olarak silmem için ne yapmam gerekiyor. Microsoft msn
ile çalıştırdıgımda hiç böyle sorunlarım olmuyor, fakat pardusta amsn ya da
kopete de insanları engeleyip silemiyorum. Hatta kopetede sildigim insanı
engelleyemiyorum bile, bana hala mesaj gönderebiliyor.

Sildigim insanlarım tekrar tekrar kişi listeme eklenmesini engellemek için
ne yapmalıyım. Artık bana da gına geldi sürekli silmekten. Bilen ve
ilgilenen arkadaşlardan yardım bekliyorum.

seval ünver