[Pardus-kullanicilari] Kimyasal (2B-3B) Çizim Programı

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
9 Ara 2008 Sal 18:04:47 EET

On Tuesday 09 December 2008 14:51:44 Özgür KURU wrote:
> fazla kimya bilgim yok fakat şöyle bir şey farkettim BKChem programında
> çizimi yapıp export dediğinizde çıkan seçenekler arasında openoffice var
> isterseniz bir deneyin

[rkirmizi at laptux][14:34:21][~]pisi sr bkchem
bkchem - A free chemical drawing program
[rkirmizi at laptux][18:02:42][~]pisi info bkchem
Yüklü paket:
Ad: bkchem, versiyon 0.12.2, sürüm 2, inşa 1
Özet: A free chemical drawing program
Açıklama: A free chemical drawing program
Bileşen: applications.science
Sağladıkları:
Bağımlılıklar:pycairo python-tk inchi
Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 2008
Mimari: i686, Yerleşik Boyut: 5459780
Ters bağımlılıklar:

Paket contrib deposunda bulundu:
[...]

bkchem paketi kaynak depolarda bulunamadı
[rkirmizi at laptux][18:03:31][~]