[Pardus-kullanicilari] girdi çıktı hatası

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
7 Ara 2008 Paz 20:56:03 EET

On Sun, 07 Dec 2008 20:45:15 +0200
gmail <okanogretmen at gmail.com> wrote:

> Bilgisayarımdaki Lost dizisini harici diskime almak istedim. Ancak
> sürükle bırak yöntemiyle harici diske bıraktım. Kopyala dediğimde
> yüzde otuz dokuza kadar geliyor. Sonra durakladı diyor ve ileriye
> gitmiyor. Biraz sonra da harici diske göremiyorum ve masaüstünde de
> harici disk gözükmüyor. Konsoldan yüklemeye çalıştım cp komutuyla
> daha sonra girdi çıktı hatası geldi. Ne yapabilirim.

 Harici diskinizde bir arıza olmuş olabilir, ya da üzerindeki yükü
kaldıramıyor olabilir. USB aygıtlarda USB portundan aldıkları güç
yeterli olmadığında da bu sorun oluşabiliyor. Diskin kablosu olarak
orijinal kablosunu (ya da seçme şansınız varsa ve başka kablo elinizde
varsa kalın ve kısa olan bir kabloyu) kullanın, ikinci bir usb portu
bağlantısı olan 3 bağlantılı kablolardansa diğer kabloyu da takın, işe
yaramazsa bilgisayarınızın başka bir USB portuna bağlamayı deneyin.

 Bunların hiç biri işe yaramazsa diskinizde arıza olabilir