[Pardus-kullanicilari] lyx-sayın geliştiriciler

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
7 Ara 2008 Paz 16:47:30 EET

On 06 Ara 2008 Cts 20:04:31 Blue Berry wrote:
> lyx programı, çıktı alırken nasıl gözükeceğine dair dvi-viewer adlı
> yardımcısıyla son hali görmemizi sağlıyor-du. son 2 gündür ne olduysa
> okular programıyla açıyor-du, taa ki ben uzantı bagımlılıklarıyla ugrasıp
> bir çözüm bulmaya çalışana dek.eski haine getirmeme rağmen artık okular
> programı ile dahi açmıyor. hata veriyor.dvi-viewer ayrı bir program değil,
> dahili.tekrar dvi-viewer ile görüntülenmesini nasıl sağlayabilirim?yardımcı
> olursanız sevinirim.

"dvi-viewer" dediğiniz aslında "xdvi" değil mi? Alt+F2 ye basıp "xdvi" yazın,
ve bir DVI dosyasını açın. Eğer oysa eğer Lyx'in yardımcısı sayılmaz, "tetex"
paketinden çıkan bir dvi görüntüleyici kendisi. Lyx sisteminizdeki öntanımlı
DVI görüntüleyiciyi kullanıyor. Bu ayar Lyx ile değiştirilmiyor, Tasma'dan
öntanımlı DVI görüntüleyicinizi "xdvi" olarak değiştirmeniz gerek. Şuraya bir
göz atın:
http://orhanyg.wordpress.com/2008/11/27/dosya-iliskisi-eklemek/
--
H. İbrahim Güngör