[Pardus-kullanicilari] nvidia 177 drivers YARDIM LÜTFEN

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
7 Ara 2008 Paz 15:25:57 EET

Merhaba,

2008/12/7 pardustunc <pardustunc at mynet.com>

> 2008 yükledikten sonra 3 B desteği için uğraşırken yanlışlıkla bütün
> nvidia paketlerini kurdum ve pc yi kapatıp açtım... ekranda herşey
> kilitlendi..Firefox çalışmaz oldu.. Güç bela Fırefox u ve bütün nvidia
> paketlerini kaldırıp, yeniden kurdum...( open office kayboldu - kurmadım )
> nvidia driver 177 yi tekrar kurduğumda, sistem driverları indirmeme rağmen
> yokmuş gibi '' drıver 177 paketini indirip kurmalısınız '' uyarısını
> veriyor.. Defalarca denedim aynı... Yardım Lütfen

Hatirladigim kadari ile firefox ile openoffice arasinda ters bagimlilik
vardi, openoffice bu yuzden gitmistir.

Konsole acip, burada:

pisi it nvidia-drivers177 --reinstall

komutunu verebilir misiniz? Daha sonra goruntu yoneticisinden bu
nvidia-drivers177'yi secerek devam edin, sistemi yeniden baslatin bakalim
duzelecek mi.

--
Emre