[Pardus-kullanicilari] Saat geri kalma sorunu

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
6 Ara 2008 Cmt 18:27:43 EET

2008/12/6 Ozgur GOKALP <ozgurgokalp at gmail.com>

> Saat bilgisi direkt olarak biostan gelir. İşletim sistemi de bu bilgiyi
> okuyup size bildirir. Sorun anakartınızda olmalı. Ali beyin dediği gibi bios
> pilinizi değiştirmeyi deneyebilirsiniz...

Suçu BIOS'a attık da, şöyle bir ayrıntı versem işler değişir mi? Benim
bilgisayarım da bir süredir tamı tamına 4 dakika geri kalıyordu. Geçen gün
"saatleri zaman sunucusundan al" seçeneğini kaldırıp tekrar etkinleştirdim,
bu aralar düzgün çalışıyor.

Bende de 4 dakika geri kalması BIOS'la ilgili bir tesadüf olabilir mi?