[Pardus-kullanicilari] Saat geri kalma sorunu

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
6 Ara 2008 Cmt 17:58:25 EET

Merhaba Arkadaslar,

Bir suredir duzenli olarak derslerime ve randevularima gec kaliyorum. Sonunda
nedenini anladim galiba. En azindan benim bilgisayarimda Pardus 2008.1
altinda saat duzenli olarak geri kaliyor. Ben de bilgisayar basinda yasadigim
icin ve kol saati kullanmadigim icin bilgisayarin saatine bakarak hareket
ediyor ve bazen 15 dakika kadar cevremden geri kaliyorum. Tam sapmanin ne
kadar oldugunu anlamak icin bilgisayarin her gun kac dakika geri kaldigini
not ettim. Gozlemler soyle:

2 Aralık 2008, 12 dakika geri idi. 18:30'a ayarlandı.

3 Aralık 2008, 03 dakika geri idi. 14:14'e ayarlandı.

4 Aralık 2008, 04 dakika geri idi. 19:22'ye ayarlandi.

5 Aralik 2008, 04 dakika geri idi. 21:54'e ayarlandi.

6 Aralik 2008, 04 dakika geri idi. 18:44'e ayarlandi.

Yani gunde yaklasik 3-4 dakika bilgisayarimin saati geri kaliyor. Benzer bir
tecrube yasayan var mi acaba? Duzeltmek icin ne yapabilirim?

Iyi Bayramlar,

Cagacan Deger