[Pardus-kullanicilari] Pisi Sorunu

Güngör Basa gungorbasa at hotmail.com
5 Ara 2008 Cum 23:01:36 EET

Tekrar teşekkürler...

Date: Fri, 5 Dec 2008 22:21:50 +0200
From: selimtavsan at gmail.com
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Pisi Sorunu

05 Aralık 2008 Cuma 22:00 tarihinde Güngör Basa <gungorbasa at hotmail.com> yazdı:

Çok sağol arkadaşım teşekkür ederim.Problemim çözüldü...Bide birşey daha sormak istiyorum ben bilgisayar müh 2. sınıfta okuyorum ve projeye bu projeye yada pardus için kendi işime yarayabilecek programlar yazmak istiyorum.Bu konuda kaynak ya da yönlendirebileceğiniz bi yer var mı...Şimdiden teşekkürler

şurada bir miktar belge var: http://tr.pardus-wiki.org/Pardus:%C4%B0%C3%A7indekiler

ayrıca : ozgurlukicin.com var burada genel bilgini arttırabilir, forumun geliştirme ile ilgili kısımlarında fikir alışverişi yapabilirsin.

genel olarak linux ve programlama için: belgeler.org

saygılar...

Yeni nesil Windows Live Services'ı ücretsiz edinin.
http://get.live.com