[Pardus-kullanicilari] Pisi Sorunu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
5 Ara 2008 Cum 13:45:06 EET

05 Aralık 2008 Cuma 13:28 tarihinde Güngör Basa <gungorbasa at hotmail.com>yazdı:

>  Arkadaşlar benim pisi ile ilgili bir problemim var.Ekranın sağ alt
> köşesindeki pisi simgesinin üzerinde 11 yazıyor ve pisi işlemleri
> gerçekleyemiyor.Yani bi paket kurmak istediğimde boş bi ekranla karşı
> karşıya kalıyorum aynı zamanda kurulu paketleri göster dediğim zamanda boş
> bir ekranla karşı karşıya kalıyorum.Yardımlarınızı bekliyorum...

Merhaba,

paket yöneticisi ile beraber "pyqt" paketinin de son güncellemelerde
yüklenmesi gerekiyordu ama yüklenmemiştir
muhtemelen. pisi komut satırı arayüzü(pisi-cli) ile sorununuzu
çözebilirsiniz.

alt+F2 tuşlayın gelen pencereye *konsole* yazın, açılan komut satırına önce
*
pisi lu*

yazın güncellemeleri göstersin.
muhtemelen dediğim paketi güncelleştirmeler arasında göreceksiniz. ardından,

 *sudo pisi up*

yazın sorduğu parolaya kullanıcı parolanızı girin. artık paket yöneticisini
kullanabilirsiniz...

kolay gelsin...